3

Werken bij Flowdesk. Goed idee.

Hier kan je op rekenen.

01
Ontwikkel jezelf tot specialist

Onze support engineers en consultants hebben allemaal zo hun specialisme. De één verdiept zich in security, de ander volgt de ontwikkelingen met betrekking tot VoIP, terwijl een derde echt Azure-specialist is. En allemaal zijn we betrokken bij de complete vragen en vraagstukken van klanten. Waar wil jij goed in worden? Welke opleidingen of trainingen wil jij volgen?

02
Draag bij aan vernieuwing

Als IT-bedrijf liften we mee op de technologische ontwikkelingen van partners als Microsoft. Aan jou de taak om nieuwe technologie en tools te verkennen, eigen te maken en adequaat toe te passen bij klanten. En natuurlijk: om bestaande oplossingen steeds verder te verbeteren. Benut vernieuwing om de teams van klanten productiever te maken!

03
Werk nauw samen met collega’s

Je werkt bij ons op kantoor nauw samen met collega’s. Hoe zelfstandig je ook vraagstukken afhandelt – van grote implementatie tot praktische supportvraag – je kan altijd terugvallen op je collega’s. En andersom: jij denkt graag mee met de andere support engineers en consultants. Die samenwerking geeft ons dagelijks werk een persoonlijke dimensie. Puur werkplezier!

In het team van Flowdesk is je persoonlijke bijdrage echt zichtbaar. In welke disciplines wil jij je verder ontwikkelen?

Herman Balfoort
Teamleider ICT

Gerrit Boone foto

Gerrit Boone
Oprichter Flowdesk

Actuele vacatures

Administratief medewerker
16-24 uur

De cijfers. Wat zijn ze belangrijk voor een bedrijf als Flowdesk. Dat maakt jouw werk als administratief medewerker waardevol voor ons. In 16 tot 24 uur per week houd je onze administratie up-to-date…

Flowdesk_SFEER_0025-1
IT Consultant
Voltijd

Noem het uitdagingen of vraagstukken. Noem het problemen. Maar als onze klanten jou nodig hebben, is het tijd voor oplossingen. En oplossingen bedenken en realiseren is jou…

Vacature sales consultant
Sales consultant
Voltijd

Ontdek deze functie Sales consultant. Dat woord zegt precies wat jouw rol wordt. Enerzijds sales. Klanten binden. Relaties beheren. Omzet genereren. Maar dan wel vanuit een klantgerichte en adviserende rol…

En, wat is jouw plan?

Kwestie van cultuur.

Bij Flowdesk werk je samen met jonge collega’s. Een leergierig team, nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen en altijd uit op nóg slimmere oplossingen. Dat is een gezamenlijke drive. Vanuit die drive delen we inzichten met elkaar, en betrekken we elkaar bij het oplossen van soms pittige cases. Je krijgt bij ons dan ook alle ruimte om je te ontwikkelen. Dat hoort erbij. We moedigen je graag aan, door opleiding en training te faciliteren. Kwestie van cultuur.

Je komt in een mooie fase bij ons werken. Ooit begon Gerrit Boone voor zichzelf. De eerste medewerker kwam in dienst, en verschillende collega’s volgden. Nu zijn we echt in een nieuw stadium, waarin we samen doorgroeien, verder professionaliseren en nieuwe kansen zien. Daar kan jij je steentje aan bijdragen, op een manier die bij jou past.

Iedereen productief. Dat beloven we klanten. En ook intern werken we daar voortdurend aan. Door slim gebruik te maken van systemen en onze processen verder uit te kristalliseren, kunnen we nóg meer doen. En tegelijk heel ontspannen werken. Want eerlijk is eerlijk: dat vinden we ook belangrijk, al dertien jaar. Vandaar de gezamenlijke lunch, overwinningsgejuich rond de voetbaltafel en de – overwegend alcoholvrije – borrel op vrijdagmiddag. Ze horen er helemaal bij.

Hallo daar!
We zijn hier om te helpen. Chat met ons op Whatsapp voor eventuele vragen.
App met ons!
Wij kunnen u helpen

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.