En, wat is jouw plan?
- Systeembeheerder wordt IT-specialist
- Slimme student wordt professional
- Support engineer wordt consultant
Onze support engineers en consultants hebben allemaal zo hun specialisme. De één verdiept zich in security, de ander volgt de ontwikkelingen met betrekking tot VoIP, terwijl een derde echt Azure-specialist is. En allemaal zijn we betrokken bij de complete vragen en vraagstukken van klanten. Waar wil jij goed in worden? Welke opleidingen of trainingen wil jij volgen?
Als IT-bedrijf liften we mee op de technologische ontwikkelingen van partners als Microsoft. Aan jou de taak om nieuwe technologie en tools te verkennen, eigen te maken en adequaat toe te passen bij klanten. En natuurlijk: om bestaande oplossingen steeds verder te verbeteren. Benut vernieuwing om de teams van klanten productiever te maken!
Je werkt bij ons op kantoor nauw samen met collega’s. Hoe zelfstandig je ook vraagstukken afhandelt – van grote implementatie tot praktische supportvraag – je kan altijd terugvallen op je collega’s. En andersom: jij denkt graag mee met de andere support engineers en consultants. Die samenwerking geeft ons dagelijks werk een persoonlijke dimensie. Puur werkplezier!
Herman Balfoort
Teamleider ICT
Gerrit Boone
Oprichter Flowdesk
Met jouw kennis van Microsoft 365 en Azure kan je onze klanten een grote dienst bewijzen. Zij komen met vragen en problemen, jij met oplossingen. Ondertussen groei je snel in kennis ervaring…
Noem het uitdagingen of vraagstukken. Noem het problemen. Maar als onze klanten jou nodig hebben, is het tijd voor oplossingen. En oplossingen bedenken en realiseren is jou…
Bij Flowdesk werk je samen met jonge collega’s. Een leergierig team, nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen en altijd uit op nóg slimmere oplossingen. Dat is een gezamenlijke drive. Vanuit die drive delen we inzichten met elkaar, en betrekken we elkaar bij het oplossen van soms pittige cases. Je krijgt bij ons dan ook alle ruimte om je te ontwikkelen. Dat hoort erbij. We moedigen je graag aan, door opleiding en training te faciliteren. Kwestie van cultuur.
Je komt in een mooie fase bij ons werken. Ooit begon Gerrit Boone voor zichzelf. De eerste medewerker kwam in dienst, en verschillende collega’s volgden. Nu zijn we echt in een nieuw stadium, waarin we samen doorgroeien, verder professionaliseren en nieuwe kansen zien. Daar kan jij je steentje aan bijdragen, op een manier die bij jou past.
Iedereen productief. Dat beloven we klanten. En ook intern werken we daar voortdurend aan. Door slim gebruik te maken van systemen en onze processen verder uit te kristalliseren, kunnen we nóg meer doen. En tegelijk heel ontspannen werken. Want eerlijk is eerlijk: dat vinden we ook belangrijk, al dertien jaar. Vandaar de gezamenlijke lunch, overwinningsgejuich rond de voetbaltafel en de – overwegend alcoholvrije – borrel op vrijdagmiddag. Ze horen er helemaal bij.